29 افسر مجری قانون از موسسه DUI دانشگاه مریلند فارغ التحصیل شدند

[ad_1]

کالج پارک، Md. (15 ژوئن 2022) – بیست و نه افسر از 15 سازمان مجری قانون در سراسر ایالت روز جمعه از مؤسسه DUI دانشگاه مریلند (UMD) فارغ التحصیل شدند، یک برنامه 40 ساعته سختگیرانه که رهبرانی را در اجرای قوانین رانندگی با اختلالات الکلی ایجاد می کند. در نوزدهمین سال خود، برنامه برنده جایزه توسط اداره ایمنی بزرگراه اداره وسایل نقلیه موتوری حمل و نقل مریلند (MDOT MVA)، دپارتمان بهداشت رفتاری و اجتماعی UMD، افسران پلیس و کارشناسان ملی توسعه یافت. از زمان شروع آن، بیش از 450 افسر از این برنامه فارغ التحصیل شده اند.

اعتبار: MDOT MVA

آژانس های زیر فارغ التحصیلان مؤسسه DUI امسال بودند که از 6 تا 10 ژوئن برگزار شد:

اداره کلانتری شهرستان آلگانی
اداره پلیس شهرستان آن آروندل
اداره پلیس شهر بالتیمور
اداره پلیس شهرستان بالتیمور
اداره کلانتری شهرستان کالورت
اداره پلیس گایترزبورگ
اداره پلیس شهرستان هوارد
اداره پلیس شهر هایتسویل
پلیس ایالت مریلند
پلیس اداره حمل و نقل مریلند
اداره پلیس شهرستان مونتگومری
اداره پلیس پریویل
اداره پلیس ریوردیل پارک
دانشگاه مریلند – اداره پلیس کالج پارک
دفتر کلانتر شهرستان ویکومیکو

بار دیگر، رانندگی در حالت مستی یا مواد مخدر یکی از دلایل اصلی تصادفات مرگبار یا جراحات جدی در سال گذشته بود. کریسی نایزر، مدیر MDOT MVA، که به عنوان نماینده ایمنی بزرگراه فرماندار لری هوگان نیز خدمت می کند، گفت: بسیاری از قربانیان بی گناه جان خود را به دلیل انتخاب خودخواهانه یک نفر برای رانندگی ناقص از دست داده اند. ما با ارائه آموزش‌ها و منابع بیشتر به افسران مجری قانون در سراسر ایالت، در تلاش هستیم تا افرادی را که به‌طور غیرمسئولانه رانندگی ناقص را انتخاب می‌کنند از جاده‌های ما حذف کنیم.»

شرکت‌کنندگان موسسه DUI آخرین اطلاعات را در مورد اثربخشی اقدامات متقابل رانندگی از جمله قفل‌های احتراق، دادگاه‌های DUI و ایست‌های بازرسی هوشیار، مدیریت ترافیک پلیس، فیزیولوژی الکل و سوء مصرف/اعتیاد آن، و شهادت دادگاه آموختند. افسران همچنین آموزش های پیشرفته ای را در زمینه انجام تست استاندارد شده هوشیاری میدانی دریافت کردند و این تکنیک ها را با داوطلبان تمرین کردند.

موسسه DUI توسط دفتر ایمنی بزرگراه MDOT MVA و اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه حمایت می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپین مرگ و میر صفر اداره ایمنی بزرگراه MDOT MVA، به سایت مراجعه کنید. zerodeathsmd.gov یا ZeroDeathsMD@ را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام لایک کرده و دنبال کنید.



[ad_2]

Leave a reply