هوگان: مشارکت در کارآموزی به بالاترین حد خود رسیده است

[ad_1]

(میدان مرکزی) – مریلند به نقطه عطف جدیدی در توسعه نیروی کار رسیده است.

با بالاترین مشارکت در تاریخ ایالت، فرماندار جمهوریخواه لری هوگان گفت که ایالت اکنون 12000 کارآموز ثبت نام شده دارد که در برنامه کارآموزی و آموزش مریلند ثبت نام کرده و مشغول به کار هستند.

کارگران در نزدیکی تجهیزات رباتیک در یک مرکز تولیدی ایستاده اند.

اعتبار: WHYFRAME / Shutterstock.com

هوگان در بیانیه ای گفت: «مریلند به عنوان یک رهبر ملی در توسعه نیروی کار، آموزش شغلی و کارآموزی ثبت شده شناخته شده است. ما بیش از هر دولت دیگری در تاریخ ایالتی، دوره‌های کارآموزی را رشد داده و متنوع کرده‌ایم، و ابزار و استعداد لازم برای ادامه ساختن خط لوله ثابتی از کارگران ماهر آموزش‌دیده را برای مشاغل آینده داریم.»

بر اساس این انتشار، از روز سه شنبه، 182 برنامه کارآموزی فعال با 3879 کارفرما وجود دارد که 12000 کارآموز را تشکیل می دهند.

وزیر تیفانی پی رابینسون، که رهبری وزارت کار را بر عهده دارد، در بیانیه‌ای گفت: از روز اول، فرماندار هوگان بر استفاده از راه‌حل‌های عقل سلیم برای رشد و گسترش فرصت‌های اقتصادی برای همه مردم مریلند متمرکز شده است. “حمایت ثابت او از کارآموزی ثبت شده به MD Labor اجازه داده است تا نه تنها تعداد کارآموزان را در ایالت ما به این سطح تاریخی افزایش دهد، بلکه صنایع و مشاغلی را که توسط سیستم کارآموزی موفق ما ارائه می شود، رشد داده و متنوع کند.”

طی هشت سال گذشته، بر اساس این انتشار، 127 دوره جدید کارآموزی ثبت شده ایجاد شده و به خودروسازی، امنیت سایبری، مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات و تولید معرفی شده اند. علاوه بر این، 89 دوره کارآموزی جدید ایجاد شده است.

طبق اعلامیه، دوره های کارآموزی شامل آموزش در حین کار، همراه با یادگیری کلاسی، برای مشاغل تمام وقت برای کارگران بالای 18 سال است.




[ad_2]

Leave a reply