مسابقات ماهیگیری مریلند راد و ریف اسلم برای پنجمین سال با ساحل آناپولیس باز می گردد.

[ad_1]

مسابقات ماهیگیری منحصربفرد خلیج چساپیک – راد و ریف اسلم – پنجمین سال خود را با یک مهمانی جدید در کنار ساحل در آناپولیس در اکتبر امسال جشن می گیرد.

مسابقات ماهیگیری ماهیگیران را به چالش می کشد تا متفاوت ترین گونه های ماهی را بر روی صخره های صدف بازسازی شده صید کنند نه صرفاً بزرگترین ماهی. مسابقات امسال از اکتبر برگزار می شود. 8 تا اکتبر 16 و شامل بخش‌هایی برای قایق‌های موتوری، کایاک و ماهی‌گیران جوانان است. مراسم بعد از ظهر از ظهر تا 3 بعد از ظهر در اکتبر برگزار می شود. 16 در دفتر مرکزی آناپولیس در خلیج چساپیک (CBF). این شامل غذا، نوشیدنی، موسیقی زنده و اهدای جوایز خواهد بود.

برندگان بخش جوایزی از جمله کارت هدیه، کولر، وسایل ماهیگیری، لباس و غیره دریافت می کنند.

این مسابقه برای برجسته کردن تنوع ماهی‌هایی طراحی شده است که صخره‌های صدف خلیج Chesapeake را احاطه کرده‌اند. برای انجام این کار، ماهیگیران در مناطقی که صخره های صدف در مریلند بازسازی شده اند یا دوباره صدف کاشته شده اند، ماهی می گیرند. ماهیگیران خواهد شد از برنامه iAngler Tournament استفاده کنید برای ثبت صید و گزارش مکان های ماهیگیری خود. هزینه ثبت نام برای بزرگسالان 50 دلار است و 25 دلار برای جوانان 17 سال و کمتر. بلیط نیز موجود است 35 دلار برای بزرگسالانی که می خواهند در مراسم بعد از مهمانی شرکت کنند یا 20 دلار برای رانندگان تعیین شده و شرکت کنندگان زیر 21 سال.

CBF، انجمن حفاظت از ساحل مریلند، و اتحاد صدف Chesapeake این مسابقات را سازماندهی می کنند.

آلیسون کولدن، دانشمند ارشد شیلات مریلند در CBF می گوید: صخره های صدف نقش مهمی در حمایت از تنوع ماهی ها در خلیج چساپیک دارند. صدف‌ها زیستگاهی در زیر آب می‌سازند که به‌طور طبیعی جانورانی را که ماهی‌های بازی دوست دارند بخورند، جذب می‌کند. احیای صخره‌های صدف یکی از راه‌های کمک به گونه‌های ماهی است که به این زیستگاه مهم وابسته هستند.»

زیستگاه صخره صدف خلیج به دلیل صید بی رویه، آلودگی و بیماری از بین رفته است. امروزه، تلاش‌های مداوم بازسازی صدف که شامل کاشت صدف در بالای صخره‌های بازسازی‌شده است، نتایج امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد. از سال 2021، نزدیک به 5 میلیارد صدف جوان در 1095 هکتار از سایت های پناهگاه صدف محافظت شده به خلیج اضافه شده است. با توجه به NOAA. و آن صخره ها به خوبی کار می کنند. به گفته آژانس، حدود 95 درصد از صخره‌های بازسازی‌شده معیارهای کلیدی NOAA برای موفقیت را برآورده می‌کنند – بیش از 50 صدف در هر متر مربع، طبق این آژانس.

دیوید سیکورسکی، مدیر اجرایی انجمن حفاظت از سواحل مریلند، گفت: “بسیار عالی است که ببینیم احیای صدف چه چیزی را برای تعداد متنوعی از گونه های تفریحی صید شده در خلیج چساپیک فراهم می کند.” زیستگاهی که توسط شرکای بسیاری ساخته شده است، خانه‌های جدیدی را برای گونه‌هایی مانند کله گوسفند، باس سیاه، طبل قرمز و تاتوگ فراهم می‌کند، در حالی که در ستون آب بالای صخره‌ها زندگی ایجاد می‌کند. داده‌هایی که از صید ماهی‌گیران در این رویداد جمع‌آوری می‌کنیم به آگاهی ما در مورد تنوع ماهی کمک می‌کند و به ما کمک می‌کند تا مزایای اقدامات آینده برای بازگرداندن زیستگاه‌های مهم در سراسر حوزه آبخیز را در آینده درک کنیم.

همه شرکت کنندگان در مسابقات ماهیگیری به طور خودکار وارد بخش گونه های مهاجم می شوند. شخصی که طولانی ترین رشته ماهی سه ماهی گربه ماهی آبی، گربه ماهی سر صاف یا سر مار شمالی را بگیرد، برنده این بخش خواهد شد.

بیش از 100 صخره برای ماهیگیری برای ماهیگیران وجود دارد که از مکان‌های کوچک در خلیج شمالی و اطراف منطقه آناپولیس گرفته تا صخره‌های مرمتی در مقیاس بزرگ در هریس کریک، رودخانه لیتل چوپتانک و رودخانه ترد آون در ساحل شرقی مریلند وجود دارد. مسابقات نقشه تعاملی می تواند به ماهیگیران کمک کند تا مکان های بالقوه ماهیگیری را انتخاب کنند.

این اولین سالی است که پس از برگزاری مسابقات در مقر CBF در آناپولیس برگزار می شود.

“چه راه بهتری برای جشن گرفتن ترمیم صدف و ماهیگیران ماهر از یک مهمانی بعد از مهمانی کنار ساحل؟” شورای Tanner، مدیر اتحاد صدف Chesapeake گفت. «ماهی‌گیران و حامیان صدف‌ها ترکیبی قدرتمند هستند زیرا ما در راستای هدف جمعی خود یعنی خلیج چساپیک سالم کار می‌کنیم. در نهایت، صدف بیشتر به معنای آب تمیزتر و زیستگاه بیشتر برای ماهی در خلیج است. ما امیدواریم که این مسابقات بر این واقعیت تأکید کند.»

را اتحاد صدف Chesapeake مشارکتی از سازمان های غیرانتفاعی، کشاورزان صدف و سازمان های اجتماعی است که متعهد شده اند تا سال 2025 10 میلیارد صدف به خلیج اضافه کنند.

برندگان قبلی مسابقات راد و ریف اسلم بیش از دوازده گونه مانند ماهی سوف سفید، طبل، وزغ، ماهی آبی، راک ماهی، خرچنگ آبی و ماهی خال مخالی اسپانیایی را صید کرده اند.

ماهیگیران علاقه مند به شرکت می توانند در این سایت ثبت نام کنند وب سایت CBF. اطلاعات بیشتر در مورد راد و ریف اسلم را می توانید در سایت پیدا کنید وب سایت مسابقات.




[ad_2]

Leave a reply