TEDCO افتتاحیه نمایشگاه فناوری را در ماه سپتامبر اعلام می کند

[ad_1]

کلمبیا، Md. (10 اوت 2022) – TEDCOموتور اقتصادی مریلند برای شرکت‌های فناوری، میزبان یک نمایشگاه فناوری رایگان از ساعت 9 صبح در 12 سپتامبر 2022 در هتل دانشگاه مریلند خواهد بود. TEDCO این نمایشگاه را ایجاد کرد تا کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک را در هر صنعتی از جوامع محروم مریلند گرفته تا شرکت‌های فناوری، منابع، آموزش و فرصت‌های شبکه‌ای برای رشد کسب‌وکارشان مرتبط کند.

رئیس کمیته کسب و کار کوچک و کارآفرینی سنای ایالات متحده، بن کاردین (D-Md.) سخنرانی کلیدی خواهد داشت.

گفت: «تدکو از میزبانی اولین نمایشگاه فناوری خود هیجان زده است و ما از مشارکت سناتور کاردین و تعهد مشترک برای ایجاد یک اقتصاد فراگیر قدردانی می کنیم.» Troy LeMaile-Stovall، مدیر عامل TEDCO. “رویدادهایی مانند نمایشگاه فناوری به دنبال ایجاد سطح بازی با اتصال بسیاری از کارآفرینان نوآور و در عین حال کم سرمایه‌گذاری مریلند به شرکت‌های فناوری و رهبران متفکری مانند سناتور کاردین است که تجربه ریاست کمیته کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینی به او بینش‌های منحصربه‌فردی را برای مخاطبان ما می‌دهد.”

کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال گسترش ردپای خود و افزایش فروش در آینده هستند، می‌توانند با شرکت‌های فناوری بزرگ‌تر، مانند با گوگل رشد کنید، متا، TikTok، مربع، و مایکروسافت، برای یادگیری در مورد آموزش، پلت فرم های آنلاین برای فروش، و تکنیک های تبلیغات، خدمات ابری و موارد دیگر. زنان و بنیانگذاران و صاحبان مشاغل مختلف که به طور سنتی توسط اکوسیستم کارآفرینی مورد توجه قرار نگرفته اند، تشویق می شوند تا در این نمایشگاه شرکت کنند و اخبار نمایشگاه رایگان را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند.

سناتور کاردین گفت: «مریلند دارای بالاترین تمرکز کسب‌وکارهای کوچک متعلق به زنان و اقلیت‌ها در کشور است، و اتصال کارآفرینان با استعداد ما به منابعی که برای موفقیت در اقتصاد امروز نیاز دارند، ضروری است.» مریلند به دلیل حضور برخی از معتبرترین مؤسسات تحقیقاتی دانشگاهی و دولتی در این ایالت، مدت‌ها پیشروی ملی در نوآوری و تحقیق بوده است. این نمایشگاه فناوری به کسب و کارهای کوچک ایالت ما فرصتی می دهد تا یاد بگیرند که چگونه از فناوری برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند. من مشتاقانه منتظر صحبت با مشاغل کوچک و فروشندگان حاضر در نمایشگاه هستم که چگونه می توانیم با هم کار کنیم تا شکاف های تاریخی در اکوسیستم کارآفرینی خود را پر کنیم تا آن را فراگیرتر کنیم.”

در حالی که نمایشگاه فناوری رایگان است، کسب‌وکارهای کوچک، از جمله کارآفرینان کم‌خدمت، باید ثبت نام کنند اینجا تا 9 سپتامبر 2022.

«تدکو متعهد به اتصال استارت‌آپ‌های STEM زنانه و متنوع به منابع است. تینا ویلیامز-کوروما، مدیر عامل و بنیانگذار CyDeploy، یک استارت آپ امنیت سایبری، گفت: من این را از نزدیک با پشتیبانی مشاوره و سرمایه گذاری Builder Fund دیدم. “من سایر کارآفرینان زن و متنوع STEM را تشویق می کنم که در این نمایشگاه فناوری افتتاحیه به من بپیوندند، جایی که شما بینش های جدیدی در مورد منابع بالقوه به دست خواهید آورد، با همتایان خود ارتباط برقرار می کنید و از TEDCO و سناتور کاردین خواهید شنید.”

رت باتل، بنیانگذار و مدیر راهبردهای عمومی خصوصی، گفت: «نمایشگاه فناوری افتتاحیه فرصتی قدرتمند برای کارآفرینان و مشاغل کوچک مریلند است تا به منابع مهم دسترسی داشته باشند و با نوآوران همکار از شرکت‌های فناوری پیشرو در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند. “ما هیجان زده هستیم که با TEDCO و سناتور کاردین شریک شویم و از شبکه خود متشکل از بیش از 400000 صاحب مشاغل کوچک در سراسر کشور استفاده کنیم تا اخبار این رویداد را منتشر کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مشاغل زنان و اقلیت ها از هر گوشه ای از مریلند این فرصت را دارند. تا کسب و کار خود را توسعه دهند.»

تیفانی مور، معاون ارشد امور سیاسی و صنعت، انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) می گوید: «کارآفرینی و نوآوری زمانی رشد می کند که کسب و کارهای بزرگ و کوچک با هم کار کنند. «CTA® مفتخر است که از نمایشگاه فناوری افتتاحیه TEDCO حمایت می‌کند و روابطی را که کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها برای رشد نیاز دارند، تقویت می‌کند، درست همانطور که هر سال در CES® در لاس‌وگاس انجام می‌دهیم.»

با بازدید از سناتور کاردین بشنوید https://www.youtube.com/watch?v=hewgKD8imlA و Troy LeMaile-Stovall با مراجعه به https://www.youtube.com/watch?v=3pG8t77fyVc برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت های حاضر در نمایشگاه فناوری، به سایت مراجعه کنید https://www.tedcomd.com/.




[ad_2]

Leave a reply