موزه ملی هوا و فضای بازسازی شده وست اند اکتبر افتتاح خواهد شد. 14

[ad_1]

موزه ملی هوا و فضای اسمیتسونیان نیمی از ساختمان پرچمدار خود را در جمعه، اکتبر، در مرکز خرید ملی بازگشایی خواهد کرد. 14. هشت نمایشگاه جدید و بازسازی شده، افلاک نما، فروشگاه موزه و کافه مریخ در انتهای غربی ساختمان افتتاح خواهند شد. این موزه تحت یک بازسازی هفت ساله قرار گرفته است که در سال 2018 آغاز شد و شامل طراحی مجدد تمام 23 نمایشگاه و فضای نمایش، بازسازی کامل روکش خارجی، جایگزینی سیستم های مکانیکی قدیمی و سایر تعمیرات و بهبودها می شود.

ماژول فرماندهی آپولو 11 (A19700102000) در گالری “Destination Moon” در موزه هوا و فضای اسمیتسونیان، در واشنگتن دی سی، 28 ژوئیه 2022. اعتبار: جیم پرستون / موزه ملی هوا و فضای اسمیتسونیان

تنها نیمی از ساختمان باز خواهد بود و علاقه زیادی برای بازدید انتظار می رود. برای اطمینان از تجربه لذت‌بخش بازدیدکنندگان، گذرنامه‌های ورود زمان‌دار رایگان لازم است. این کارت ها در تاریخ سپتامبر در وب سایت موزه در دسترس خواهند بود. 14.

کریس براون، مدیر جان و آدرین مریخ این موزه گفت: «این یکی از هیجان‌انگیزترین زمان‌ها در تاریخ موزه ملی هوا و فضا است. وقتی اولین گالری‌های بازسازی‌شده را باز می‌کنیم، امیدواریم همه بازدیدکنندگان از مصنوعاتی که برای اولین بار به نمایش گذاشته می‌شوند، نمادهای مورد علاقه هوافضا که به روش‌های جدید ارائه شده‌اند و داستان‌سرایی متنوع الهام بگیرند.»

افتتاحیه نمایشگاه ها در اکتبر 14:

موزه بازسازی‌شده صدها اثر جدید را در ساختمان به نمایش می‌گذارد، مانند T-38 جکی کوکران، هواپیمایی که کوکران زمانی که او اولین زنی بود که دیوار صوتی را شکست. مسابقه هوایی شارپ DR 90 نمسیس، موفق ترین هواپیما در تاریخ مسابقات هوایی که توسط خلبان و یکی از طراحان، جان شارپ پرواز می شود. و هواپیمای دوباله آکروباتیک سفارشی شان تاکر، Aviation Specialties Unlimited Challenger III. X-Wing Starfighter تمام اندازه ای که در آن ظاهر شد جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر، امانت گرفته شده از Lucasfilm نیز برای اولین بار نمایش داده می شود و در خارج از افلاک نما قرار دارد.

بازدیدکنندگان مصنوعات مورد علاقه ارائه شده در تنظیمات جدید را مشاهده خواهند کرد. ماژول فرماندهی آپولو 11 کلمبیا در یک محفظه با طراحی سفارشی و تحت کنترل آب و هوا به عنوان مرکز نمایشگاه “ماه مقصد” در کنار لباس فضایی آپولو 11 نیل آرمسترانگ قرار خواهد گرفت. Wright Flyer 1903 در یک محیط جدید پویا نمایش داده می شود که بهتر داستان اختراع پرواز و تأثیر آن بر تاریخ جهان را بیان می کند.

طرح نمایشگاه از تکنیک های خلاقانه و پویا برای جذب بازدیدکنندگان در حین حضور در موزه و پس از خروج استفاده می کند. به جای ارائه صرف اطلاعات به بازدیدکنندگان، نمایشگاه ها راه هایی را برای جذب مردم از طریق تجربیات عملی ارائه می دهند. به عنوان مثال، در «گالری کنت سی. گریفین در حال کاوش در سیارات»، بازدیدکنندگان منظومه شمسی را می‌گردند و می‌آموزند که قدم زدن در دنیایی دیگر از طریق یک تجربه تعاملی و فراگیر چگونه است.

این افلاک نما ارتقاهای قابل توجهی را در قابلیت های تکنولوژیکی خود ارائه می دهد و شامل قابلیت های جدید نمایش صفحه نمایش می شود که امکان ارتباط با افلاک نماها در سراسر کشور را فراهم می کند و گستره موزه را به میزان زیادی گسترش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی به وب سایت موزه مراجعه کنید. جزئیات در مورد مجوزهای ورود زمان‌دار رایگان در هفته‌های آینده ارائه خواهد شد.

موزه ملی هوا و فضا در واشنگتن دی سی در خیابان ششم و خیابان استقلال جنوب غربی واقع شده است. مرکز استیون اف. مرکز Udvar-Hazy همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5:30 بعد از ظهر (تعطیل در 25 دسامبر) باز است. ورود رایگان است، اما برای پارکینگ در مرکز Udvar-Hazy باید 15 دلار هزینه پرداخت کنید.




[ad_2]

Leave a reply